دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
ل

حوزه/ رئیس کمیته امداد جزیره قشم از اهدای 174 بسته معیشتی به خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد توسط حامی نیکوکار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، رضا تارک، رئیس کمیته امداد شهرستان قشم ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: در اقدامی خداپسندانه توسط یکی از حامیان نیکوکار ایتام و محسنین، تعداد 174 بسته معیشتی تامین و با همکاری کارکنان واحد اکرام ایتام بین خانواده های ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع گردید.

تارک با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی یک میلیون و 100 هزارتومان برآورد شده است، افزود: هر بسته معیشتی شامل: برنج، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، خرما، ماکارونی، زیتون، مربا و عسل بوده که در مجموع برای تهیه و تامین کل بسته های توزیع شده، اعتباری بالغ بر 191میلیون و 400 هزار تومان توسط حامی نیکوکار هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد جزیره قشم ضمن قدردانی از حامیان که همواره اقدامات شایسته ای در حمایت های مالی و رفع مشکلات ضروری خانواده های ایتام داشته و دارند، ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 133 نفر یتیم نیازمند و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار برخودار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha